Kinamat đŸ€

Det blev en lugn kvÀll igÄr med kinamat och idol hemma hos mamma och pappa.
Det va ett tag sen man Ät Kinamat och vi borde göra det oftare.

Jag Ă„t kycklingspett i jordnötssĂ„s och friterade rĂ€kor! SĂ„ gott! Minnah och Kevin bestĂ€llde vi annan mat till, men Minnah vĂ„gade smaka en friterad rĂ€ka och tyckte det va gott 👍

Jag hade pÄ mig den nya tröjan jag köpte pÄ Nova! SÄ skön! Minnah och Kevin hade sina nya klÀder ocksÄ. Vi fick knappt ta av poliströjan som jag köpte till Kevin för att ta pÄ pyjamas. Han blev sÄ glad över den!
Nu fÄr vi sparka igÄng denna dagen, Clara Àter och snart hoppar jag in i duschen!

Jag Àr inte dum i huvudet! Jag har Aspergers syndrom!

sÄ gott




Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mitt Familjeliv

Följ med mig i min vardag med en salig blandning av inlĂ€gg om barn, livet, event, tips, smink, inredning, renovering och lite till 💖

RSS 2.0