Framtida inköp

Dagarna springer iväg. Tiden rullar på.
Tanken va ju loppis idag men det blåste 17 m/s så loppis byttes mot lite soffletande i Ystad men vi är nog fast på den från IKEA men inte en vit. Fast vi hittade en annan soffa som vi vill ha på övervåningen sen. Den soffan köpte vi för åtta år sen så sen är lite sliten 😬

Vi gick in en snabb sväng på HM också. Minnah var i akut behov av byxor och Kevin behövde en pyjamas 👍

Soffan till övervåningen 😍

Fanny
2016-10-15 @ 22:45:25
URL: http://anannanland.blogg.se/

Tycker det är så mysigt att köpa möbler!

Svar: Ja, jag med! 😍
Zandra

Ulrica
2016-10-16 @ 14:45:17

Så snygg soffa 👍 Var hittade ni denna? Också sugen på en liknande 😊

Svar: Vi såg den på Mio i Ystad :)
Zandra




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mitt Familjeliv

Följ med mig i min vardag med en salig blandning av inlägg om barn, livet, event, tips, smink, inredning, renovering och lite till 💖

RSS 2.0