Goodiebags från Kristianstad!

Det har gått några dagar sedan vi var uppe i Kristianstad och gick på bloggträff. Det var så härligt att träffa alla fast man hann inte prata så mycket med alla. När vi gick därifrån fick vi med oss tre(!) goodiebags och jag kunde knappt hålla mig när jag kom hem ett på natten. Ville så gärna börja rota i den men jag bestämde att sömnen va viktigare och på morgonen var det som julafton! Så mycket saker och jag tycker Johanna är helt otrolig som har fixat allt detta till oss. Vilket jobb!!
 

I goodiebagsen låg:
 
Chips – Wild chips
Väska – Hinza
Varuprover – Libresse
Varuprover – Plackers
Alkoholfritt vin – MRG Wines
Doftljus  - Yankee candle 
Fröer - Gardenhome
Vattenpärlor, servetter & instagramkort - Linas glädjeyra 
Avocadosmör - Klockargårdens 
Minicanvas  & tavelkort - Lyckliga L8  
Knäckebröd - Vilmas Knäckebröd
Armband - Änglaskär
Reflex - Minfot
Turn up the heat, Caring massage glide & kärlekskort - Rfsu 
Tandkräm  - Colgate
Duschkräm- Palmolive
Rabattkod - Yeni
Glasburk m. Handtag och Lock med sugrör  & Godis- Balders Hage
Servetter - Duni
Smycken från Lilja & Lykke - Glidehouse
Doftpärlor - Dammtussen
Sommarchoklad - Visauppskattning.se
Bodypeeling & magasin - Dermosil
Hallon&lakrits choklad- Minas chokladstudio
Menskopp - Organicup
Läppcerat och Sprallig Alice te prov - Stjärnörter 
Havredryck & Chokladdryck - Oatly
nowmints - Mentos Näsdukar & alcogel - Gunry  
Powerinox - Vileda
Nagellack, bodylotion, varuprover och kataloger - Jessica Olandersson/oriflame
Smultron och gojibär - Shape drinks
Rabattkod - cocoo.se
 
Galet mycket saker och jag har bara testat lite av det. Det jag testar kan ni se bättre på min Instagram: Zaan86
Det ska bli roligt att fortsätta testa alla saker! Tusen tack igen Johanna och alla sponsorer som fixa en sån grym goodiebag!!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mitt Familjeliv

Följ med mig i min vardag med en salig blandning av inlägg om barn, livet, event, tips, smink, inredning, renovering och lite till 💖

RSS 2.0