Tar igen oss

Efter både Astrid Lindgrens Värld och High Chaparall så stannade vi även på Gekås när vi var på väg hem. Där var galet mycket folk men jag bryr mig inte om det. Jag visste vad jag skulle ha och det mesta var till lillasyster som kommer i oktober ☺️

Massa fint hittade jag. Våtservetterna och pandakudde låg högt upp på listan och är så glad att dom inte var slut! Ville få fatt i en minneslåda också men dom var slut 😕 Om jag har tur så hittar Angelica en när hon åker upp annars har man en ursäkt till en tripp till senare! Jag köpte lite kläder till Minnah och Kevin med. Inte så mycket till mig. Bara amningsbh som är så sköna för övrigt! 👍




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mitt Familjeliv

Följ med mig i min vardag med en salig blandning av inlägg om barn, livet, event, tips, smink, inredning, renovering och lite till 💖

RSS 2.0