Kolmården

Jag har glidit från bloggen liten men så är det. Nu är det sommar, semester och jag är hemma med barnen. Vilket är fullt ös mest hela tiden!
Vi var iaf på Kolmården förra helgen! Vi hade väldigt bra väder och barnen älskar Kolmården!

Vi köpte hållare till våra Ipads till bilen så vi fick lite lugn och ro. Dom brukar somna annars men då är dom överpigga sen 😄
Så dom va duktiga och tittade på film och små serier!

Delfinerna såg vi såklart, 2 gånger! Dom är helt fantastiska och jätteduktiga! Minnah kände sig nog stor och stolt när hon åkte karusell helt själv! Jag får ju inte åka och Martin ville inte åka 10 gånger i rad 😂 Men hon klara det! Stod i kö, åkte och sedan sprang runt och ställde sig i kö igen! Underbara unge. Kevin är inte så glad för karuseller men bilarna går bra 😄
Nu längtar vi till nästa besök , nästa år. Då med en liten till 💗

Misstossequeen
2016-07-14 @ 21:17:27
URL: http://misstossequeen.se

Jag har faktiskt aldrig varit på Kolmården. Kanske dax att åka dit :P

Svar: Det är ett roligt ställe absolut! 😄
Zandra




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mitt Familjeliv

Följ med mig i min vardag med en salig blandning av inlägg om barn, livet, event, tips, smink, inredning, renovering och lite till 💖

RSS 2.0