Nyårslöfte

Jag kan säga att jag inte gjort några nyårslöften på många år men jag vill göra ett till det nya året 2017! Jag har alltid haft dumma undanflykter men nu är det slut! Jag har två stora mål 2017. Att gå med i Viktväktarna och att göra en ICA Klassiker. Det första bocka jag av idag, redan innan det ny året börjat. 

Jag var nere på ett möte här i Sjöbo och fick en massa info och vägde mig såklart. Nu ska jag gå på möten en gång i veckan! 

Den 23:e januari drar mitt andra mål igång. En ICA klassiker är som en svensk klassiker men den är utsprid över hela året. Det böjar med skidor i x antal veckor. Här i Skåne snöar det inte så mycket men då får man köra crosstrainer istället! Detta ska bli så roligt och jag är otroligt taggad på detta! Jag gör inte detta för att gå ner massor i vikt utan för att få ett nytt tänkesätt på vad vi stoppar i oss. Vill lära mina barn att man ska äta bra och röra på sig för att må bra! 

Ni får följa med på resan såklart och det ska bli roligt att se hur det gått om en vecka 😄 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mitt Familjeliv

Följ med mig i min vardag med en salig blandning av inlägg om barn, livet, event, tips, smink, inredning, renovering och lite till 💖

RSS 2.0