En lugn födelsedag!

Minnahs födelsedag blev en lugn dag. Jag vaknade av att hon väckte mig: mamma, jag fyller år idag! Så vi gick upp medans hon låg kvar och vi sjöng för henne och hon fick paket i sängen. Kevin vakna mitt i allt och blev så glad för minnahs skull! 

Sen åkte vi en snabb sväng till Nova, precis som hela Skåne men det gick snabbt. Vi skulle bara byta en paket som Kevin fick dubbelt av. Sen hem igen för att sen avsluta kvällen på Gondelen här i Sjöbo! 

Vår stora tös! Tänk att du för sex år sedan förgyllde våra liv. Där låg man på BB med dig på bröstet och man visste inte roligt hur livet skulle bli med dig i det. Men det har varit härligt att få se dig växa upp. Du är sprallig och glad. Men har humör som en huggorm ibland. Det får man känna på alltför ofta och din mamma måste verkligen kämpa för att inte bli arg eller vara långsint. Men vi blir såklart vänner igen och det är tur det. Du älskar oss precis lika mycket som vi älskar dig! 

Vad gillar du mer? Pyssla håller du på med i tid och otid! Målar, limmar, ritar, klipper ja allt , ALLTID! Svårt att plocka undan efter dig men du är väldigt kreativ! 
Du tittar gärna på pysselprogram och bakprogram på tvn eller plattan. Du har många idéer och har du kommit på något vill du gärna göra det direkt. Det där med att vänta är ju sååå jobbigt! 💖 

Du är vår ögonsten och det är ett nöje att se dig växa! Älskade dotter! 






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mitt Familjeliv

Följ med mig i min vardag med en salig blandning av inlägg om barn, livet, event, tips, smink, inredning, renovering och lite till 💖

RSS 2.0