Underbar morgon...

Knappast! Väldigt mycket ironi i den rubriken. Efter en mysig Kräftskiva hos mamma och papa igår. Så ville jag sova lite längre än till halv åtta. Detta är inte barnens fel att jag är uppe, utan Casper. Vår hund som är rädd för åska. Så klart ska det åska just denna morgon. Vi har lugnande medicin till honom men det tar ett tag att verka och lagom till att han är lugn så vaknar barnen av hans gnäll och jämmer. Jag smäller av! Jag trodde först att han bara ville ut och kissa men när jag såg himlen så fatta jag direkt att han behövde medicinen.
 
 
Så man är inte jättepigg när man först vaknat halv 3 hos mamma och pappa, för jag somna när jag skulle lägga Kevin i deras säng, och sedan vaknar nu halv åtta av Casper och åska!! Det är bara att gå upp och se glad ut. Vet inte om jag vågar sätta igång en tvätt för strömmen kanske går :/
En till är också vaken, lilla skrutt i magen <3 Känner henne mycket varje dag nu och hon är väldigt livlig i magen!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mitt Familjeliv

Följ med mig i min vardag med en salig blandning av inlägg om barn, livet, event, tips, smink, inredning, renovering och lite till 💖

RSS 2.0