Att min man står ut med mig *hihi*

Redan när jag väntade Kevin så ville jag ha en syskonvagn men köpte en ståbräda till vår Emmaljunga. Vilket jag ångrade bittert men det var bara att bita ihop. Jag tog bilen mycket även om jag bara skulle ner i byn för det blev för tungt med ståbrädan och jag fick ont i ryggen. Har alltid velat ha en syskonvagn så nu när jag väntar lillasyster så har jag tänkt på det då och då. Kevin kommer vara större än vad Minnah var men när jag nu såg en Carena Gotland till väldigt bra pris så kunde jag inte sluta tänka på den!!
 
 
Det var inte många inlägg sen jag skrev att vi skulle skita i syskonvagn men som sagt man kan ändra sig snabbt. Denna är nu på väg hem till oss och jag hoppas att vi bli nöjda. Med denna kommer jag kunna gå alla dagar i vecka och lämna på skola/förskola och jag slipper cykla. Vilket inte hade varit så bra iaf för vart skulle jag ha lillasyster!? I vår cykelvagn får man inte plats med mycket. Tänkte för ha en mjuklift i den men alla är för långa :/ Det tar längre tid att köra runt än att gå raka vägen.
Nej detta kommer bli bra :) Jag var lite orolig för att Kevin inte skulle få plats men sittmåtten och ryggmåtten är den samma som vår Britax vagn. Vikten får man tumma lite på. Det är ju max 15 kg per sits men vagnarna tåler ju mer. Vi ska dessutom bara ha den till nästa sommar också.
Nu ska jag bara vänta tills jag kan hämta ut den!! Galet glad och spänd på detta!!
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mitt Familjeliv

Följ med mig i min vardag med en salig blandning av inlägg om barn, livet, event, tips, smink, inredning, renovering och lite till 💖

RSS 2.0