Något nytt!

Klart jag vill ha något nytt till bebisen som kommer. Är väl helt sunt att tänka så!? Eller? Inte enligt min sambo kanske men där är man olika vi män och kvinnor ;) 
Vi har en massa saker kvar sen Minnah och Kevin men jag vill piffa till vår vagn lite. Vi köpte en Emmaljunga Nito City men vi skulle få Minnah. Helt ny men både ligg och sittdel. Och vi är supernöjda. Liggdelen ser ju ut som att vi köpte den igår! Men så idag var jag iväg och kolla Emmaljunga vagnar och jag skulle mest se om liggdelen passade på ett nyar chassi. Då är det Super Viking som liggdelen passar på och jag tyckte det blev väldigt snyggt :) 


Visst blev det bra? Jag älskar det!! 
Angelica Jönsson Malmberg
2016-04-23 @ 21:33:06
URL: http://malmbergangelica.se/

Så snyggt 😍🖒
Män kan inte sånt 😂
Kram




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mitt Familjeliv

Följ med mig i min vardag med en salig blandning av inlägg om barn, livet, event, tips, smink, inredning, renovering och lite till 💖

RSS 2.0