Många bollar i luften

Martin kan inte ha det lätt med ett fruntimmer som mig. Som ändrar sig stup i kvarten och som har så många tankar och bollar i luften.
Just nu pendlar det hejvilt. Nästa år fyller Martin och jag 30(!). Så det är mycket tankar kring det. Sen tänker jag på barn såklart. Dom små troll jag redan har och ett som jag så gärna önskar. 
I helgen hitta jag en resa till Gran Canaria och det hade ju vart så härligt att åka iväg i december. Eller så sparar man pengarna till badrum, häck osv till huset. Ja ni märker att det är allt och lite till som jag vill göra och helst igår *haha* 


Jag tycker det är rätt roligt att sväva iväg i tankarna och bolla idéer men när jag kommer med nya saker var och varannan vecka så förstår jag att Martin kan bli lite förvirrad <3 Men jag ska nog komma på något som löser det mesta :) 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mitt Familjeliv

Följ med mig i min vardag med en salig blandning av inlägg om barn, livet, event, tips, smink, inredning, renovering och lite till 💖

RSS 2.0