Bodywrap

I går fick jag pröva Bodywrap för första gången. en duk men en lotion med örter som går in i huden. Där öppnar dom fettdepåerna och rensar ut kroppen helt enkelt från en massa skit. Kort och gott. Vi fick testa och sedan sitta i 45 min. Vi tog förre och efter bilder. Detta är väldigt individuellt och på visa kanske man tappar 10 cm från midjan eller inget. Så det är ingen garanti för att det funkar på just dig. På mig tappa jag tre cm runt midjan. Det är rätt häftigt ändå.

 
Lite ser man att det har stramat till huden. Rätt rolig grej att testa och det hade vart roligt att göra igen. Man kan ha ett eget party hemma om man vill. Sök på Lis Bodywraps på FB så kan du boka ett eget party.
På onsdag kommer fler bilder så får vi se om jag tappat fler centimetrar för så länge värkar detta i kroppen. Ska bli spännande :)





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mitt Familjeliv

Följ med mig i min vardag med en salig blandning av inlägg om barn, livet, event, tips, smink, inredning, renovering och lite till 💖

RSS 2.0