Ta dig i brasan hösten!!

Jag är så trött på hösten! Det är mörkt, typ helatiden. Mörkt när man kör till jobb. Är inne på jobb i åtta timmar sen är det mörkt så fort man lämnar förskolan! Så himla trist och energin är typ nere på noll! 
Addera till detta att mitt jobb alltid under hösten är den mest stressiga perioden! Detta är inget tyck-synd-om-mig-inlägg utan jag är bara allmänt trött på hösten! Kan vi spola fram väldigt snabbt och få detta bakom oss! 


Jag somnade med Kevin i soffan vid 19 och vaknade för 30 min sen. Martin har försökt väcka mig men gav upp. Min kropp går på högvarv och jag har svårt att hålla mig vaken. Inte nog med att det är mycket jobb, det är mycket hemma med. Nu börjar allt läggas på hög för jag orkar inte ta tag i det och det utgör med stress! Nej nu säger jag god natt, igen ✨



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mitt Familjeliv

Följ med mig i min vardag med en salig blandning av inlägg om barn, livet, event, tips, smink, inredning, renovering och lite till 💖

RSS 2.0