Glossybox

För en månad sen fick jag min första Glossybox och jag älskar det. Jag har testat alla produkter och fått några favoriter. En dagkräm från Talinka som har så härlig konsistens och återfuktar huden på bästa sätt. Denna kommer jag köpa igen. Man fick även en primer från Emité make up. När jag först såg va det var så fick jag googla för att se hur jag skulle använda den. Sen tyckte jag att det var riktigt kul så primer kommer jag säkert köpa igen. Något som jag kanske inte kommer köpa igen är läppstiftet vi fick. Färgen var knallröd och inte riktigt min grej. Sen brukar jag inte använda läppstift men jag ska se om jag hittar en annan färg, då kanske jag köper ett. Annars tyckte jag att konsistensen var bra på läppstiftet. Mer som lipgloss. Mascaran från Benefit Cosmetics kommer jag köpa igen. Den var riktigt bra och hade en böjd borste som separerade fransarna perfekt. Jag älskar krämer, speciellt nu till hösten då man blir så torr. Vi fick dagkräm från Ziaja. Ett nytt märke som kommit till Sverige nu!
Jag har länge velat testa Glossybox för att just få testa olika produkter och mitt intresse för smink och hudvård har nu fått fart igen. Att sminka sig nu och göra sig lite extra fin har blivit lite roligare när man får andra produkter att testa. Nu kan du också testa och passa på nu när deras novemberbox snart ska skickas ut! I nästa box kommer man få bla en Golden Skin Caviar Eye Roll-On värd 265kr. Hela boxen kommer vara värd över 600kr och du betalar bara 139kr. Beställ din box här!
 
Du kommer inte att ångra dig!
 
 
Bild från google.
Linda
2016-01-20 @ 15:27:28
URL: http://hummingbird.blogg.se

Jag hade Glossy i ett par månader men sen på slutet blev jag missnöjd, tyckte man inte fick valuta för pengarna, undrar ifall dom ändrat sig? Nu verkar det vara bättre igen;)

Svar: Jag är nöjd än så länge iaf 😄
Zandra




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mitt Familjeliv

Följ med mig i min vardag med en salig blandning av inlägg om barn, livet, event, tips, smink, inredning, renovering och lite till 💖

RSS 2.0