Fredagkväll

Idag har vi hållit igång. Jobbat sedan hem för att sedan få besök av min farbror och familj. Åt tacos, Minnah favorit fast hon bara äter kött, riven ost och gurka. Sedan kolla vi på idol och nu tycker jag att det börjar bli svårt. Nu tycker jag alla är bra. Ska bli spännande att se vem som går till final och vinner. Jag skulle tro Amanda eller Simon. 


Lite bilder från veckan som gott. Minnah är svår att fånga på bild nu för tiden. Jag får försöka smyga och ta fler bilder på henne. Kevin är mest intresserad av att ta selfies än att stå framför, blivande fotograf kanske!? 

Hoppas ni haft en underbar fredag!! 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mitt Familjeliv

Följ med mig i min vardag med en salig blandning av inlägg om barn, livet, event, tips, smink, inredning, renovering och lite till 💖

RSS 2.0