1 månad!!

Ja så länge sedan var det jag var här inne och skrev. Galet länge och jag har velat skriva men det är fullt upp mest hela tiden. Jag är mer flitig med min Instagram : Zaan86

Så vad har hänt på en månad!? Ja inte mycket. Det inte så intressant eller fascinerande mitt liv. Mest jobb och sedan är det full rulle hemma tills alla stupar i soffan framför Sommarlov ;) 

Men snart är det semester och jisses vad jag har längtat! Såklart ska vi åka på utflykter och en eller två längre resor. Kommer bli kanon!! Trädgården ska få sig ett ryck också! 

Nej det va det :D Sista jobbdagen i morgon!! 


Jag och casper i går på vår lilla runda i skogen! 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mitt Familjeliv

Följ med mig i min vardag med en salig blandning av inlägg om barn, livet, event, tips, smink, inredning, renovering och lite till 💖

RSS 2.0