GOD MORGON VÄRLDEN!

Minnah och Kevin slog upp sina ögon 6.40 och tyckte att nu skulle vi gå upp. Jag fick dom att mysa i 20 min till :) 
Dagen bjuder på frukostkalas så nu badar dom två små för att bli kalasfina! 
 

Att få ner båda två i badbaljan är väldigt trångt nu för tiden. Men dom trivs ändå. Sitter och funderar på vad man kan ha istället, någon större balja men jag har inte hittat någon. Jag hittade en större men i mjukt plast och som kosta runt 1500kr!! Lite dyrt kan jag tycka och man kan väl lika bra köpa en större förvaringslåda på Jysk typ som dom kan bada i. Dom badar inte länge nu för tiden och vi ska detta året bli färdiga med badrummet däruppe.. Så jag får väl kolla upp om Jyska har något större :) 
Långt inlägg och många funderinga. Hoppas ni får en trevlig helg!! 
Sandra Tims Mami
2015-02-08 @ 19:02:18

Min vännina har köpt en uppblåsbara pool som hennes ungar badar inne i 😊 i duschutrymmet alltså , inte i vardagsrummet 😊

Svar: Jobbigt att behöva blåsa upp den varje gång dock 😕 men en bra ide 😊
Zandra




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mitt Familjeliv

Följ med mig i min vardag med en salig blandning av inlägg om barn, livet, event, tips, smink, inredning, renovering och lite till 💖

RSS 2.0