CASTUS FRUKTSTÄNGER

 
 
 

Dessa har vi prövat några gånger innan så det var med stor glädje jag packade upp dessa. Båda barnen stod och tjata om att få varsin :)
Castus frukstänger är fulla av naturlig energi och passar perfekt som en del av mellanmålet. Att ha i väskan, på utflykten, under bilturen eller att ätas på väg till träningen, frukstängerna passar i alla lägen. När du köper en Castus frukstång kan du vara säker på att produkten är utan tillsatt socker, rik på fiber och utan konserveringsmedel eller färgämnen.
Oslofru
2015-02-12 @ 10:43:42
URL: http://www.oslofru.com

Så bra, det ska jag prova att ge till min lilla Filip <3 Tack för tips!

Svar: Ja det får du pröva, dom smakar mest russin och det gillar dom flesta barn :)
Zandra




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mitt Familjeliv

Följ med mig i min vardag med en salig blandning av inlägg om barn, livet, event, tips, smink, inredning, renovering och lite till 💖

RSS 2.0