DÅ ÄR MAN TRÖTT

Den senaste tiden så har jag gjort till vana att somna när jag nattar barnen. Så mysigt att ligga med dom i sängen och mysa och sen somna med sina barn sovandes på mina armar. Underbart!
Men jag fick vakna till liv och hjälpa Martin upp med spegeln som nu har fått ny plats, på väggen mittemot. Detta kommer bli så bra!
 
 
Martin tapetserade hela kvällen i går och idag har skåpen kommit upp och lite luckor. Kommer bli så jäkla bra, är sååå fruktansvärt nöjd och så glad över att Martin är händig ;)
 
Visst blir det fint?
 
Nej nu ska jag göra barnen sällskap igen :)
Karin
2014-11-05 @ 08:24:50

Såååå fint!!!!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mitt Familjeliv

Följ med mig i min vardag med en salig blandning av inlägg om barn, livet, event, tips, smink, inredning, renovering och lite till 💖

RSS 2.0