Sjukstuga

Ja kevin har haft feber några dagar och har nu fått röda små knottor på kroppen, inga vattenkoppor utan med flammig. Kanske värmeutslag efter febern eller scharlakansfeber? Får se vad vårdcentralen säger i morgon. Men han har inte feber längre. Men han hostar lite och jag tyckte det såg ut som han har något vit runt insidan av munnen. Men som sagt får dom kolla i morgon. 
 
Nu nu över till Minnah. Martin såg en prick vid Minnahs mun i morse senatt räkna jag dom och det va ett 20-tal. Sen har det kommit fler och fler. Sen har det börjat klia. Så det är litr synd om henne men hon har ingen feber, än så länge. Tråkigt är att Minnah ska gå på plask och lek på måndag, eller inte!? Vi får se helt enkelt. Dom brukar aldrig vara sjuka men nu kommer allt på en gång! Galet! Kevin kommer väl också få vattenkoppor nu. Vilken sommar vi kommer ha.. 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mitt Familjeliv

Följ med mig i min vardag med en salig blandning av inlägg om barn, livet, event, tips, smink, inredning, renovering och lite till 💖

RSS 2.0