Egentid med Kevin

 
Minnah och Martin åkte iväg till Malmö en liten sväng i morse. Martin inom jobb och Minnah va så glad att hon fick följa med! Lyckligare tjej får man leta efter, hade inte öron varit där hade leendet gått runt huvudet 😄 
Men detta resulterade i att jag och Kevin fick mysa själv här hemma. Vi har legat och dratt oss i sängen men nu äter vi lite macka igen. Snart ska jag ta tag i badrummet och jag vill så gärna få ordning på allt här hemma. Tycker allt är i en jäkla röra 😕 
 
 
Dessa sa har jag och Kevin haft sällskap med på morgonen 👍



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mitt Familjeliv

Följ med mig i min vardag med en salig blandning av inlägg om barn, livet, event, tips, smink, inredning, renovering och lite till 💖

RSS 2.0