Paus..

Jag kommer lägga bloggen on hold ett tag. Vet ej om jag kommer skriva mer, tiden får utvisa helt enkelt. Jag måste konsentrera mig på det som är viktigt. 
Mikael Jonasson
2014-08-01 @ 22:24:25

Hej Zandra!
Hoppas det inte är något allvarligt...
Har följt din blogg ett tag och kommer att sakna Dina roliga inlägg, om Du slutar...
En paus låter bättre...
Tänk om det blir en kall och lång vinter....Brrrrr
Välkommen tbax när du vill kan och orkar...

Svar: Roligt att du följt mig ett tag :) Har du en egen blogg? Inget allvarligt men en paus är nog nödvändigt ibland. Tack för din kommentar, det värmer!
Zandra




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mitt Familjeliv

Följ med mig i min vardag med en salig blandning av inlägg om barn, livet, event, tips, smink, inredning, renovering och lite till 💖

RSS 2.0