Kevins 6 månadersbilder!

Jo vi körde iväg innan idag till Svedala för att hämta bilderna på Kevin! Han var lite svårflörtad så jag trodde inte att det skulle vara så bra bilder som dom var! Blev glatt överraskad och så nöjd!
 
Dessa fyra bilderna köpte jag till! Älskar dom allihop och han blev så söt på bilderna!
Svårt att ta foto på dom inramade då blixten speglar sig i glaset, får ta och lära mig lite mer om hur man ska fota med vår systemkamera ;) Men dessa fyra är inramade och ska pryda vår vägg nånstans. Börjar bli lite trångt på väggarna av alla barnbilder :) Sen kommer dom kanske hänga på hans rum däruppe! Men visst är dom fina! Jag bara älskar dom!!
 
Jag hade hört på tv att det skulle komma in mer snö och ja, när vi skulle köra så snöa det massor men slutade efter ett tag när vi kom hem. Så vi fastna inte i ett snöoväder som jag var lite rädd för.
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mitt Familjeliv

Följ med mig i min vardag med en salig blandning av inlägg om barn, livet, event, tips, smink, inredning, renovering och lite till 💖

RSS 2.0