Kevin Åtta Månader

Ja det är 10 dagar försenat men här kommer det :)
  • När vi var på Bvc, dagen du blev 8 månader så tyckte dom att allt så jätte bra ut. Du och Minnah var lika långa vid denna åldern, 70 cm och du vägde lite mer, 9340g.
  • Du kan sitta utan stöd men det vågar inte riktigt jag då du tittar efter Minnah tex och trillar omkull. Men i soffan med oss så sitter du hur bra som helst.
  • Du lyssnar till ditt namn och älskar när man pratar med dig. Du skiner upp som en sol varenda gång :)
  • Innan besöket på BVC så hade du inte jollrat så mycket. Hade hört dig några gånger när du ligger i sängen men efter besöket har du jollrat non-stop.
  • När du är trött visar du det tydligt med händerna, gnuggandes i ansiktet.
  • Du tycker om att leka med syrran, såvida hon inte är för stirrig.
  • På rytmiken senast så märkte jag att du gunga med när musiken spelade eller vi sjöng. Mycket roligt då vi inte varit där så ofta tyvärr.
  • Du tar det du vill ha och blir skitarg om man tar något från dig (men det går över snabbt)
  • Två små tänder har kommit upp i mitten på underkäken.
  • Att ligga på mage är inte roligt men du håller upp överkroppen ibland och sparkar med benen. Så om vi tränar mer på det kanske du kryper om ett tag.
  • Du får äta lite själv, smörgåsrån osv och du tränar för fullt på pincenttgreppet då. Du blir frustrerad när det inte funkar.
Det är läskigt att se bilder på Minnah för ni är så otroligt lika på bild! Du är verkligen en solstråle och är inte arg eller ledsen ofta, då är det något som inte är rätt helt enkelt. Att leva med dig och din syster tär på en ibland men jag skulle aldrig i världen välja att inte vara er mamma <3
 
Älskade sötnos!
Sagostund!
Busar!
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mitt Familjeliv

Följ med mig i min vardag med en salig blandning av inlägg om barn, livet, event, tips, smink, inredning, renovering och lite till 💖

RSS 2.0