Efter första..

.. jobbveckan så vaknade Kevin halv fyra i natt!? Han hade kissar genom blöjan och gjorde sen samma sak i vår säng. Inte riktigt det man vill göra mitt i natten. Så jag fick gå upp i gästrummet med honom och han låg och vände och vred på sig, fick inte ro. Kände att han va lite varm så jag tog tempen, 37,2 ingen feber men hans näsa rinner och han ser lite häning ut. 

Han somnade hos mig en stund och så fort kag la ner honom i sängen vakna han och nu är han pigg igen :/ Jag som skulle passa på att duscha. Får väl vänta tills Martin också ska upp. Jag låter honom sova, så snäll jag är va :) 


Sen är det shopping som gäller. Minnahs gympa börjar på måndag och hon behöver allt! Skor, byxor och tröja :) 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mitt Familjeliv

Följ med mig i min vardag med en salig blandning av inlägg om barn, livet, event, tips, smink, inredning, renovering och lite till 💖

RSS 2.0