Helgen som gått

Ja helgen vara sprang iväg och nu är det måndag igen. Vi sr redan varit nere på Föramlingshemmet för lite fika och bus. Här hemma väntar det vanliga, tvätt osv. 
Det har hänt mycket i helgen. Sjöbodagarna med parad och hopptorn, hjälpte mamma och pappa med deras ved i går, senare blev det tacos! Mycket gott! Martin har jobbat vidare däruppe och jag är så glad över att han orkar göra det. Nu gipsas det för fullt och han tror att gipsningen är klar i slutet av oktober. Sen ska det spaklas. Gud vad där är att spakla! Men vi får dra ihop ett gäng som kan hjälpa oss :) Göra en fest av det haha 



Lite bilder från helgen! Nu väntar tvätten och Kevin tajmar det bra med att ta en liten tupplur!! 






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mitt Familjeliv

Följ med mig i min vardag med en salig blandning av inlägg om barn, livet, event, tips, smink, inredning, renovering och lite till 💖

RSS 2.0