Höstlov!

Jo det började med storm igår och idag sitter vi uppkurade i soffan och myser. När det har blåst så mycket så har det blivit ganska kallt i huset :( Så jag har tänt ljus i hopp om lite värme. 
Man hörde hur vinden tog tag i huset och Minnah gunga har gått sönder. Även vårt utebord som jag trodde skulle klara sig hade fått sig en törn. 
Jag kunde sova i natt men när jag vakna i morse så ville jag inte gå upp och kände mig allmänt trött. Så skönt att vi kan sitta och mysa i soffan så med Bamse på tv. 
Det blåser fortfarande och regnar så ett tur ute känns inte aktuellt. Det får bli en slapp dag idag. Klara ni er från stormen? 


Puss puss lillebo! 
carro
2013-10-29 @ 16:17:24

Ja, är på gran Canaria så det är varmt o gott ;-)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mitt Familjeliv

Följ med mig i min vardag med en salig blandning av inlägg om barn, livet, event, tips, smink, inredning, renovering och lite till 💖

RSS 2.0