VellingeBlomman & Burlöv Center

I dag tittade vi på lamm,kaniner och fiskar på Vellingeblomman. Det blev lite blommor också att ha inne för ute kan man ju inte sätta nått. Jäkla väder!
Minnah tyckte det va superspännande med lammen och ville helst stå där hela tiden :)
Sen blev det en tur till Burlöv Center. Nya mammabyxor stod högst på listan så jag hittade några på HM. Får ta bild på dom sen. Hittade även andra tunnare byxor sen till sommaren , när den nu kommer. Men det fanns tyvärr inte min storlek så jag får väl beställa dom.
Sen blev det lite smått och gott till dom små också :) men det sparar jag på!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mitt Familjeliv

Följ med mig i min vardag med en salig blandning av inlägg om barn, livet, event, tips, smink, inredning, renovering och lite till 💖

RSS 2.0