Förvärkar?

I morse hade jag svårt att somna om så jag gick upp. Satte mig vid tvn och försökte slappna av! Inte så lätt då jag även på morgonen hade förvärkar, det måste det vara. För dessa gör ont!! Så ont så jag hoppades på att det skulle dra igång, fast jag vet att det är lite tidigt. Men att gå och ha så ont utan att få något för mödan är jobbigt. Men nu senare på dagen så kommer dom inte alls lika ofta och jag ligger mest i sängen nu och tittar på tv. Tråkigt som fasen! Lagade mat innan och då kom dom som ett brev på posten.
Har tagit Alvedon men vi får se vart kvällen leder oss :/




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mitt Familjeliv

Följ med mig i min vardag med en salig blandning av inlägg om barn, livet, event, tips, smink, inredning, renovering och lite till 💖

RSS 2.0