Hjärtklappning :(

Har haft det hela dagen :( Bara när jag tar det lugnt. Sitter i soffan, vilar i sängen så jäkla jobbigt. Blir så andfådd oxå. Jag har skickat ett mail till min barnmorska så hon ringer nog i morgon. Vill ju veta om det är något farligt eller om det är helt normalt. Kan inte komma ihåg att jag hade det såhär med Minnah dock :/ Vi får se vad hon säger!
Har någon av er som läser erfarenhet av detta i samband med graviditet?

Johanna Rosén
2013-03-01 @ 21:38:06

Jag hade de jätte mycke när ja väntade mina barn och då sa dom till mig att de var normalt för man får ju mycke mer blod i kroppen kramar




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mitt Familjeliv

Följ med mig i min vardag med en salig blandning av inlägg om barn, livet, event, tips, smink, inredning, renovering och lite till 💖

RSS 2.0