Tips på morgonkvisten!

Jag har länge använt Isadoras puder och är supernöjd! Jag köper bara den och den passar min hud perfekt. Jag använder nr:15 och jag tror den heter beige någonting :/
Med pudret denna gången så fick man en foundation, BB. Jag har inte prövat den än men varje reklam på tv tjatar ju om BB Cream. Unnade mig en ny mascara när jag ändå va igång. Det va verkligen på tiden, jag har nog skrapat ut varenda droppe i den förra flaskan och att använda den nya från HM är som en dröm! Behöver inte stå där i flera minuter framför spegeln och försöka få fatt i några ynka droppar längre :)
Allt köpte jag förra helgen då vi va på Center Syd och träffa Bamse med Minnah :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mitt Familjeliv

Följ med mig i min vardag med en salig blandning av inlägg om barn, livet, event, tips, smink, inredning, renovering och lite till 💖

RSS 2.0