Lite deppig

Man hinner inte med mycket nuförtiden. Allt går i ett. Jobba,hämta på dagis,laga mat,gå med hunden,leka med en virvelvind,natta en virvelvind och efter det däckar man i soffan. Allt som man tänkte göra här hemma skjuts fram hela tiden. När alla måsten är klara så står disken och väntar på en och tvätten samlas på hög. Man tittar sig i spegeln och ser en trött mamma och undrar hur man ska hitta med fler barn, när det nu kommer. Ni undrar säkert om jag inte har hjälp av sambon och det har jag. Men inta alla dagar. Många dagar är han på övervåningen och fixar men som nu, när jag känner såhär får han ta en paus :)

Usch va det blev deppigt då. Får pigga upp er med ett tips på en parfym jag fick med en tidning i nästa inlägg :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mitt Familjeliv

Följ med mig i min vardag med en salig blandning av inlägg om barn, livet, event, tips, smink, inredning, renovering och lite till 💖

RSS 2.0