Trött???

Sista varma dagen på ett tag säger dom som vet och alla på dagis hade vatt ute mycket i dag. När jag kom och hämta Minnah kunde hon inte slita sig från den lilla baljan med vatten. Hon bara älskar vatten och dom sa att hon hade haft så roligt i dag. Sprungit omkring själv och utforskat och skrattat så det stod härliga till :) Underbart!
Inte konstigt då att hon satt och somna när vi åt!? Hon hann ta några tuggor innan ögonen gick igen och jag va tvungen att filma det hela. Stackare. Hon satt och höll i skeden och tugga med stänga ögon. Goa unge!
Så jag fick snällt lägga henne i sängen efter jag tvättat av hennes fötter och det hade hon inget emot. Hon hade så mycket sand mellan tårna. Hade tänkt duscha henne innan vi la henne men jag ville inte vara så taskig :P

Anna - mamma till Alva
2012-05-30 @ 21:34:53
URL: http://annakarlskrona.blogg.se/

Men lilla gumman, gud så gulligt!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mitt Familjeliv

Följ med mig i min vardag med en salig blandning av inlägg om barn, livet, event, tips, smink, inredning, renovering och lite till 💖

RSS 2.0