Tisdag!

På tisdagar brukar det vara väldigt segt på jobb och visst är det så. Men det ska komma igång nu efter lunch.
Men hemma väntas det Me&I party i kväll med kompismammor och fika :) Denna gången ska jag bara baka en sockerkaka och fuska med köpekakor! Det får man ibland tycker jag. Jag va på benen ända till klockan nio i går. Jag sprang runt hela huset och städade. Inte för att det är så skitigt men det ligger småprylar överallt och leksaker! Sen flyttade jag runt på lite foton och bara en sån lite grej kan göra mycket. Men det ska bli väldigt roligt i kväll och jag hoppas jag kan fynda någon fin midsommaroutfit till Minnah, en tunika kanske?

Nej ut och jobba igen!

Ps. Minnah sov hela natten utan välling. Trodde hon skulle vakna och va hungrig men ikke :) Ds.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mitt Familjeliv

Följ med mig i min vardag med en salig blandning av inlägg om barn, livet, event, tips, smink, inredning, renovering och lite till 💖

RSS 2.0