LördagsMys..

Blev det i går. Vi beställde pizza och köpte godis och hyrde film. Det är vårt sätt att mysa. Eftersom vi hade vilat/sovit i tre timmar på eftermiddagen så hamnade Minnah i säng vid 8 så vi kunde se en film i lugn och ro i alla fall ;)
Båda filmerna har jag velat se länge och dom gjorde mig inte besviken. Men efter filmerna så gick jag och la mig för att man skulle vara pigg i dag men jag hade så svårt att somna!! Kanske för att Minnah snart börjar dagis och allt snurrar i huvudet just nu. Sen fick jag gå ut med Casper mitt i natten för hans magen inte är bra. Vi tror att han blir dålig efter han tuggat på pinnar som han gjorde innan i dag när han va ute. Men nu så kokar jag lite ris till hans mage så får vi se om det blir bättre.

Ni har väl inte glömt att ställa om klockorna??




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mitt Familjeliv

Följ med mig i min vardag med en salig blandning av inlägg om barn, livet, event, tips, smink, inredning, renovering och lite till 💖

RSS 2.0