Alldelses varm

Hela dagen har mitt hjärta varit extra fyllt av kärlek och glädje. Jag har hela dagen tänkt tillbaka till gårdagen så jag och Minnah men Lucas och Cahtrine åkte och badade i Hörby. Glädjen och lyckan i Minnahs ögon va obeskrivlig och jag önskar att någon hade tatt ett kort. Som hon hoppade och slängde sig hejdlös ut i vattnet utan minsta rädsla. Nä dte är helt underbart. Vi prövade även att åka den stora rutchkannan som hon inte varit bästa vän med innan men nu var son ler och långhalm (det är väl uttrycket). När vi satt högts upp och väntade på vår tur satt den söta snäckan i mitt knä och slängde sig fram och tillbaka för att få fart. Sen när vi kommit ända ner så klappade hon åt vår insatts. Man kan inte bli mer än varm i hjärtat! Jag hoppas innerligt att sommaren kommer med bra väder så vi kan bo i bassängen men Minnah!
 
 
 
Sötnos!
 
(är det bara min data eller suger denna nya plattformen!! varför ändra på något som är bra!? Tydligen så kan jag bara ladda upp bilder i 600! Grrr!)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mitt Familjeliv

Följ med mig i min vardag med en salig blandning av inlägg om barn, livet, event, tips, smink, inredning, renovering och lite till 💖

RSS 2.0