Gårdagens Mellis


Bananen är ju favoriten men ibland slinker där ner en äppelbit. Jag tror jag ska köpa hem lite päron och se om det passar damen. I julas så åt hon clementiner så det spruta ur öronen precis som sin mamma :P

Smoothiesen blev inte så god som jag hoppades på så nästa gång ska vi inte ha banan i. Jag tyckte inte om det iaf men Minnah sluka hela glaset!
Dagens mellis har vi inte kommit på än men något blir det väl

Har ni några tips på mellis?  

Sara - Tripp, Trapp & Trullsan-Tävling pågår
2012-02-29 @ 21:28:47
URL: http://glamina.blogg.se/

Jag tycker det är svårt med mellis. Oftast nöjer sig mina med en frukt eller två. Ibland blir det yoggi och ibland smörgåsrån eller riskakor.

Jag brukar göra mina smoothies av turkisk yoghurt, lite lite mjölk, en banan och hallon/blåbär. Själv tycker jag att det är kanongott!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mitt Familjeliv

Följ med mig i min vardag med en salig blandning av inlägg om barn, livet, event, tips, smink, inredning, renovering och lite till 💖

RSS 2.0