Semester!!

Jo det har vatt en aningen tyst P bloggen som ni märkt men vi har njutit av två veckor i Thailand!! Kom hem igår och vi är lagom slitna. Vi la oss vid nio igår och däckade direkt! Sen vakna klockan fem av Minnah som va pigg och jag med. Man har lagt om dygnen lite så det får bli en vila sen men snäckan.
Bilder kommer men inte inom det närmaste :) få landa lite!

naddie.
2012-12-19 @ 10:55:27
URL: http://naddiegoespublic.se

Gud vad härligt! Vad avundsjuk jag blir.. ska bli kul och se bilder :)

Bloggläsare
2012-12-19 @ 23:50:15

Välkommen tbax...
Hemma lagom till Jul...
God Jul och Gott Nytt År...

Anonym
2012-12-27 @ 14:17:10

Så härligt, hoppas att ni haft två underbara veckor! Ser fram emot lite foton från semestern :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mitt Familjeliv

Följ med mig i min vardag med en salig blandning av inlägg om barn, livet, event, tips, smink, inredning, renovering och lite till 💖

RSS 2.0