Ska bli så roligt!

I dag okade jag fyra biljetter till Ladies Night den 12/10 i Malmö!! Jag trodde verkligen inte att där skulle vara platser kvar men tji fick jag. Vi fick plats framme vid scenen på rad nio! Då borde vi se bra! Jag blev helt upprymd på jobb när jag bokade biljetterna. Det va länge sen jag gjorde något själv eller för mig själv. Jag är så dålig på det. "Klippa mig, nja det va ett tag sen men nej jag köper detta till Minnah" - så kan det låta i mitt huvud allt för ofta. Men nu ska jag verkligen gå och klippa mig och kanske prata om att slinga det nästa gång. Sen är jag i akut behov av en massage! Allt bärande på Minnah och nu allt slit på jobb börjar ta ut sin rätt.

Men över till den 12/10!! Galet va roligt det ska bli. Fyra brudar ute på äventyr! Vi bokade bara show biljett så vi ska äta ute innan och jag har redan ett par restauranger jag ska kolla menyerna på :)
Sen fick jag en till rolig ide att göra men det tänkte jag inte avslöja här för jag vet att du läser syrran :P
Nej nu ska jag gå och lägga mig. Har haft lite ont i huvudet hela dagen och magen har inte heller varit på sin bästra sida :S

(bilden är från Google)

Anna
2012-09-01 @ 00:42:03
URL: http://annakarlskrona.blogg.se

Åh jag älskar Uggla!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mitt Familjeliv

Följ med mig i min vardag med en salig blandning av inlägg om barn, livet, event, tips, smink, inredning, renovering och lite till 💖

RSS 2.0