Sittdel

Nu är sittdelen på förgått nu. Jag har haft den på och testat liten och Minnah gillar den men det är hennes mamma som blir lite sentemental. Var har min lilla bebis tatt vägen?? Men det är ju såklart roligt att hon växer och utvecklas men det går för fort! Men nu har vi även fått fotsacken och innan det ville jag inte använda sittdelen för att det blåser nott fruktansvärt här ute. Så en filt hade bara blåst bort. Sen skyddar fotsacken för blåsten också så hon inte får vinden rakt i ansiktet.



Så här ser det ut och vi är jättenöjda. Don har verkligen tänkt på fotstödet. När det är uppe kan man dra ner två dragkedjor så att den blir minder och när det är nere dra man bara upp dom igen och den blir större och fötterna får plats :D Perfekt. Minnah är fortfarande så kort så hennes fötter sticker knappt ut på fotstödet <3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mitt Familjeliv

Följ med mig i min vardag med en salig blandning av inlägg om barn, livet, event, tips, smink, inredning, renovering och lite till 💖

RSS 2.0