30 Januari 2011

Näst sista dagen i denna månaden :D En månad nämre våren och värmen! Just nu ligger Minnah i sitt fina babygym och pratar med pingu <3 Utvecklingen går så fort fram tycker jag. Förra veckan tyckte hon inte alls om att ligga där men nu går det hur bra som helst.



Denna bildne tog jag igår. Jag hade precis badat Minnah, vilket hon älskar för övrigt :D Casper är inte långt borta när hon ligger på golvet. Han ska helst ligga så nära som möjligt. När jag sa till honom en gång så hade han båda framtassar på det blåa :P Sötnos.

I går så åkte vi ut till Martins mamma som köpt hus med sin sambo utanför Sjöbo. Så nu bor dom lite närmre, dom bodde i tecomatorp innan och det tog en timme drygt att köra dit. Nu tar det bara en kvart :D



Minnah sov hela tiden, tills vi skulle gå. Då vakna hon till :P Hon låg och gnällde lite men tillslut så hitta hon en mysig ställning att ligga i. Jag va livrädd att hon skulle sluta andas eller nått men det gjorde hon inte. Hon andades på bra och det ser ju så mysigt ut.

Just nu är det bara jag och Minnah som är vakna. Vet inte riktigt vad vi ska hitta på med i dag. Martin skulle fixa lite ute i garaget och jag kanske ska hjälpa till lite. Jag får ta lite foto på garaget, det va ett tag sen. MAn vill ju dokumentera allt nu när man bygger nytt. Nu får jag byta blöja på Minnah som inte tycker att det är så kul att ligga själv på golvet längre. Sen får man väl äta frukost.

God Morgon!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mitt Familjeliv

Följ med mig i min vardag med en salig blandning av inlägg om barn, livet, event, tips, smink, inredning, renovering och lite till 💖

RSS 2.0