.....

Fortfarande paus men jag kommer nog tillbaka snart igen. JAg får tänka lite till på det men det är roligt att skriva här men jag tycket att det tar för mycket tid! Man kanske ska skaffa en liten "blogg-dator" Som är lättare att ta fram och förhoppningsvis lite snabbare än denna. Vi får se :D
Pernilla
2011-08-15 @ 07:50:57
URL: http://enpojkmammasdagbok.se

Jag skriver bara när jag har tid till det och då skriver jag oftast mer än ett inlägg:) Du kan ju även spara inlägg i utkorgen och sen om du inte hinner bli klar så kan du bara skriva klart dom o publicera dom senare:) Har jag tid, så borde du ha tid;) Så länge man inte känner sug stressad av att behöva skriva. Ibland räcker ett mobilinlägg:) Hag tycker du ska fortsätta:)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mitt Familjeliv

Följ med mig i min vardag med en salig blandning av inlägg om barn, livet, event, tips, smink, inredning, renovering och lite till 💖

RSS 2.0