Minnah 4 Månader

Ja tiden springer iväg och jag hinner med känns det som. Minnah är nu ett kärleksknippe på 4 månader, 6180g och 64 cm lång <3 Vi älskar dig över allt annat och vill alltid att du ska ha det bra. Du är det bästa som hänt din mamma och pappa!




Bilden är tagen med Iphone som inte har världens bästa kamera men men. Fotot tog jag igår när vi var på Ikea, jag och busiga Minnah. Ikeas kundvagnar har ett bälte till barnen så dom sitter still, helt kanon!



Jag köpte en bokhylla till Minnahs rum och jag tycker att det blev superfint! :D Det behövdes en bokhylla till alla hennes saker som hon fått.

För att komma tillbaka till Minnah och lite om hennes utveckling.
* Hon skrattar mer och mer med ljud och hon blir lite förvånad när hon hör sig själv.
*Hon håller upp huvudet själv
*Hon kan sitta själv, en kort stund i mitt knä
*Hon är en bestämt liten dam som lättare blir uttråkad nu
*Hon har börjat med lite smakportioner men tycker inte om det speciellt, mammas mat är bättre tycker hon
*Hon kan sitta och jollra hur länge som helst om hon ser nått intressant
*Hon använder strl 3 i Libero blöjor
*Hon har börjat dregla och jag hoppas inte att det är tänder :P

Det är svårt att komma på allt men där va lite iaf :D




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mitt Familjeliv

Följ med mig i min vardag med en salig blandning av inlägg om barn, livet, event, tips, smink, inredning, renovering och lite till 💖

RSS 2.0