Lördagen 23 April 2011

Förra lördagen fick vi nycklarna till lokalen som vi skulle ha efter Minnahs dop. Så åvi satte iordning stolar och duka. Jag och syrran gjorde det mesta så man slapp det sen på söndagen. Lokalen var jättebra. Där fanns allt man skulle tänkas behöva och lite till.

 

Martin & Minnah <3



Borden blev jättefina :D Dagen efter var det dop och tyvärr så har jag inte dom bilderna än. Syrrans sambo tog bilder med sin kamera så jag hoppas att jag får dom snart och med det så kommer resten av dopet,festen,maten,presenterna osv.

Pernilla
2011-04-30 @ 12:21:19
URL: http://mammastheo.blogg.se/

Vilken lokal hyrde ni? Ja du får se till att fixa bilderna för jag e nyfiken:)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mitt Familjeliv

Följ med mig i min vardag med en salig blandning av inlägg om barn, livet, event, tips, smink, inredning, renovering och lite till 💖

RSS 2.0