Halloween-kort



Nu ska jag gå iväg med mina tio Halloween kort till min faster. Hon har Halloween fest varje år och det har blivit en vana att jag gör inbjudningskorten till henne. Hoppas att hon blir nöjd. På kuverten så stämplade jag små spöken oxå så folk blir mer nyfikna när dom får brev :D Pumpan har jag gjort av orange papper i två olika nyanser för att få lite liv. Sen stansa jag ut runda bitar och limma ihop, inte så svårt. Sen hade jag roliga ögon hemma som rör sig och munnen måla jag dit själv.
Så nu ska vi gå iväg, Casper och jag :D
Jessica
2010-09-30 @ 19:08:24
URL: http://whataboutjessica.blogg.se/

vad fina kort! :D




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mitt Familjeliv

Följ med mig i min vardag med en salig blandning av inlägg om barn, livet, event, tips, smink, inredning, renovering och lite till 💖

RSS 2.0