100 dagar kvar!

Såg innan att det bara är 100 dagar kvar nu! Jisses! Jag satt och tänkte på lite grejer som har hänt under graviditeten fram tills nu. Kom fram till detta:

  • Jag trodde nog att jag skulle ha fått lite bristningar vid detta laget men inga än. Fast i dag så har det börjat klia nått så in i att jag tror att dom är påväg snart. Jag smörjer in mig varje natt innan jag går och lägger mig så vi får se när dom dycker upp.
  • Jag ställde mig på vågen i morse och jag har gått upp 8 kg sen starten :D
  • När jag såg pluset på stickan för första gången så kunde jag kanppt vänta tills den dagen du tittar ut. Men tiden bara springer iväg och snart kommer du vara hos oss.
  • Jag trodde att jag skulle få dåligare hy nu när man är gravid eftersom man har så mkt hormoner i kroppen som rusar omkring. Och om det inte skulle bero på hormoner så trodde jag att dom skulle dycka upp nu när jag har tryckt i mig choklad i mängder :P
  • Jag trodde att jag skulle ha mer cravings än mina tre trogna vänner, äppeljuice,russin och nu choklad.
  • Inte trodde väl jag att jag redan nu skulle ha svårt med att resa mig från soffan,kliva ur bilen, gå upp ur sängen eller ta upp något från golvet. Alla alternativ utförs med mkt pust och stön.
  • Jag vet inte hur många liter vatten jag dricker på jobb. Känner mig otörsterlig :P
  • Jag vet nu att när det bubblar till i magen så är det lillan som vänder sig eller slåt kullerbyttor <3
  • Hennes dyngsrytm är ungefär densamma, på jobb sparkar hon och lever loppan. Sen lugnar hon ner sig tills man sitter i soffan sen vid 19.00 för att slappna av då börjar hon igen för att sen lungna ner sig när jag kryper upp i sängen <3
  • När jag tittar ner så ser jag inte mina fötter :P

Det va bara några grejer som jag kom att tänka på. Roligt att läsa sen. Nu ska jag göra mat för jag är hungrig,såklart :P

Anna
2010-09-30 @ 19:16:38
URL: http://annakarlskrona.blogg.se/

Oj så mycket jag känner igen mig i, speciellt törsten och att det är jobbigt att resa sig. Jag har dock inga cravings, men det är bara skönt!

Jessica
2010-09-30 @ 19:21:15
URL: http://whataboutjessica.blogg.se/

det kommer gå fort fram tills dess, det är ju trots allt bara 100 dagar kvar. vad jag minns är att när man nått 2-siffrigt flyger tiden i väg ;) vi ska få en liten prins :D

emma - mamma till hugo <3
2010-09-30 @ 19:45:32
URL: http://emmasc.blogg.se/

grattis till bebben i magen :)



inte för att oroa dig men mina bristningar kom inte förän i vecka 31 och tyvärr blir det tyngre mot slutet men sååååå värt det :D

emma - mamma till hugo <3
2010-09-30 @ 19:46:07
URL: http://emmasc.blogg.se/

juste glömde svara på din fråga; dom andra skorna är ännu varmare än dom du också hade, ordentligt fodrade :)

MALIN - Längtar efter min prinsessa!
2010-09-30 @ 22:06:05
URL: http://malinkarlstrand.blogg.se/

Vilken bra lista! Kommer som sagt säkert vara rolig att titta tillbaka på sedan :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mitt Familjeliv

Följ med mig i min vardag med en salig blandning av inlägg om barn, livet, event, tips, smink, inredning, renovering och lite till 💖

RSS 2.0