Aj!

Jag har ont i man hand idag :( det blev nog mkt jobb för handen igår då jag bakade och lagade god mat. Packade och slog in julklappar hihi

Jag tog en bild på jobb. För vid handleden så har jag en lite bula. Precis där det böjer sig på ovansidan. Detta gör att jag kan inte böja handen 90 grader åt andra hållet för att bulan tar emot och gör ont :( Innan har jag kunnat leva med det men just i dag så gör det ondare. Mamma har oxå haft en bula som hon har opererat bort. Men jag tror att bullan beror på vad jag jobbar med. Jag är montör och jobbar mkt med händerna och ibland gör man väl inte på rätt sätt. Men går det inte över så får jag gå iväg till någon som får kolla upp det. Jobbigt att det är högerhanden oxå då jag är högerhänt.

 

TheresF
2011-10-23 @ 16:56:17

Hej! Har också en sådan bula, nästan lika stor. Ska kolla upp i veckan, tror det är en ganglion-bula...




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mitt Familjeliv

Följ med mig i min vardag med en salig blandning av inlägg om barn, livet, event, tips, smink, inredning, renovering och lite till 💖

RSS 2.0