igår bakade...

5f006d696e892b7bf192474e6698344a.png

Kolla varifrån!

igår bakade jag Apelsinkaka med Polly! Så goda kakorna blev, eller hur Pernilla? :P nästa gång ska jag göra som lite mindre så man kan ta kakan i en tugga. Nu blev det en stor tugga :P 

Pernilla
2010-04-01 @ 07:40:02
URL: http://mammastheo.blogg.se/

Ja dom blev jätte goda:D Men kan man inte ha pollyn i ugenen oxå, för det har du väll inte haft? Tänkte bara att då smälter det ju lite:)

En kompis brukar göra sånna fast med dumle och då trycker hon i en dumla och lägger en nobless ovanpå och sen in i ugnen! Bara ett tips! Men dessa var jätte goda och dom luktade såå gott, apelsin:)

Ha det så trevlig i påsk:)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mitt Familjeliv

Följ med mig i min vardag med en salig blandning av inlägg om barn, livet, event, tips, smink, inredning, renovering och lite till 💖

RSS 2.0