Veckans längsta dag!!!

Sitter nu på  jobb och väntar på att klockan ska bli tre! Just klockan går väldigt långsamt! Man jobbar på och tänker att nu har det väl gått ett tag, men nej. då har det bara gått en kvart.
I går så va jag och mamma på ICA, vi köpte midsommarmaten till i morgon :D Så gott det ska bli! Det är min tanken nu iaf, det ändrar sig hela tiden. Ena stunden tycker jag att det ska bli gott medans i andra stunden jag kan känna mig spyfärdig av bara tanken på all mat. Men så är det, har jag fårr lära mig :D
Så nu ska jag ut och ta det sista rycket och hoppas att det går undan! Sen ska jag gå ut i det underbara vädret :D



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mitt Familjeliv

Följ med mig i min vardag med en salig blandning av inlägg om barn, livet, event, tips, smink, inredning, renovering och lite till 💖

RSS 2.0