Dagens..

Humör: I dag har det varit på topp :D
Gjort: Jag har varit på jobb, nu är jag hemma. Sitter ute i solen och njuter av vår vildvuxna trädgård :P



Planer: Jag ska ner till ICA. Jag ska köpa mat till i dag. Vi ska grilla korv hade vi tänkt.  
Dricker: Inget just nu, druckit en massa vatten på jobb.  
Energi: Den laddas upp av solen :D 
Äter: Tog precis en liten godisbit :P
Bästa: Att solen är framme igen <3
Sämsta: Fick inte höra hjärtljud igår :(
Väder: SOL!!  
Magen: Har lite "träningsvärk"
Ser på: Inget för tillfället.
Lyssnar på: Inget..
Funderingar: Jag kanske ska "klippa" vårt ogräs :P




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mitt Familjeliv

Följ med mig i min vardag med en salig blandning av inlägg om barn, livet, event, tips, smink, inredning, renovering och lite till 💖

RSS 2.0